2010. június 29., kedd

gar nichts interessant.....

Ma, ha minden igaz kedd van, bár ezt is csak onnan tudom, hogy megnéztem a naptárban. Így nyáron kicsit összefolynak a napok. Vasárnap reggel, apu jött Pécsre, aztán haza hozott autóval. Eléggé érdekes állagban voltam, és ahogy megtörltem az orrom, némi fehér port találtam benne...... Jó volt az a négyesben átbeszélgetett éjszaka. Kitaláltuk, hogy forgatunk majd filmet :D Mióta itthon vagyok, semmi extra nem történt. Pakolászom a Pécsről hazahozott cuccaimat, kutyázok, mászkálok. Tegnap voltam Petráéknál, nekiálltunk rajzolgatni. Azt hiszem megvan a következő tetoválásomhoz a terv, bár kicsit nég finomítok majd rajta.
Golyóval megint beszélünk, (úgy vasárnap délután óta talán...) holnap 1kor érkezik Sopronban és együtt Voltozunk. Mindennek az volt a feltétele, hogy végig tiszta leszek. Erre még én is kíváncsi leszek......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése