2010. június 18., péntek

Fishing on Orfű- 1. nap

6kor találkoztam Krisztivel Mozaiq-nál, ott vártuk meg a Dealerünket aki kivitt minket autóval Orfűre. Elég hosszú volt a sor, úgyhogy amíg én sorba álltam Kriszti elment wc-re + megtekert egy cigit, amit hamar el is fogyasztottunk. Péterfy Bori zseniális volt! Amit az a nő levágott a színpadon...pff... durva :D Pattogot össze-vissza, úgyhogy mi is ezt tettük. A szép az volt ebben az estében, hogy Péterfy Borin kívül nem tudom miken voltunk még, mert annyira mér nem voltam képbe, hogy megnézzem a progtramot, csak rohangásztunk össze-vissza a sátrak között. Meg kelett állapítsuk később, (olyan éjfél körül) hogy ez egy TÖKÉLETES nap (többek között azért, mert elhagytunk egy kis alufólia csomagot a fűben, és 1 óra múlva megtaláltuk. Szerintetek erre mennyi volt az esély?!) Még utánna kb. 2 ig pörögtünk arra ami volt. 3-fél 4 felé értem haza. A hangulat nagyon jó volt kinn, igazi fesztivál feeling. :)
Ma fél 4re megyek albérletet nézni, utánna ismét Fishing. Elvileg jönnek Daniék is, szóval biztos érdekes lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése