2010. június 21., hétfő

Mindennek a vége és ami még utánna van....



Hát...mivel nem igazán voltam internet közelben az elmúlt néhány napban, most pótlóm az elmaradásaim, mert történés bőven volt...

Péntek- Fishing 2. nap
Ma már Flóra is jött velünk Fishingre, mivel elötte én még albérletet néztem, elkísért oda is, majd találkoztunk Krisztivel és elindultunk paraszthoz, ahonnan egy heringjárattal ki is jutottunk Orfűre. Nekem kicsit padlón volt a hang
ulatom ugyan, de próbáltam nem elrontani az ő kedvüket. Amint megérkeztünk megkerestük Danit, elpirítottunk egy cigit és már mentünk is Jager bárba, ahol én fél órán keresztül magyaráztam Daninak, hogy nekem kell egy olyan felső mint ami a lányokon van a pultban. Egyszer csak megjelent elöttem Kriszti egy pohár Jagerrel, a kezembe nyomta, hogy igyam meg mert megyünk karaokizni (o.O) Mivel végig eléggé kétségbeesetten meresztgettem a szemem Danira, a bemondós faszi megkérdezte, hogy a pasim-e, mire én NEEEEEM! erre meg kitalálta, hogy biztos csak szégyenlem X) LoL Hamarosan át is mentünk a Borsodi sátorthoz, ahol hip-hop ment. Danival leültünk a földre rajzolni, mint jó művészetisek. Hamarosan jött utánnunk Flóra aki elég megrökönyödve nézte mit művelünk.
Következzék az este csúcspontja: Beleesett a telefonom a toifor WC-be.... (o.O)
1 körül indultam haza, mivel busz nem volt, STOPPOLTAM ^^ és sikerült :D


Szombat- GO PEST!
10 körül keltem fel, úgy egy óra kelett hozzá, hogy rámtörjön a szörnyű felismerés, hogy nincs telefonom. Flórát viszont valahogy el kell érnem, mert hát megyünk fel Gyufához. Magamra rángattam valami atomcsöves ruhát, átslattyogtam
Fóráékhoz. Miután kidumáltuk a tegnap estét néztünk vonatot. Hoppá! Egy óra múlva indul (o.O) 13:23 kor indult, a jegyet 13: 19 kor sikerült megvenni. A lényeg, hogy elértük, az mellékes, hogy a fishing utáni zuhanyzásra csak Gyufánál tudunk majd sort keríteni. Egész úton a büfé kocsiban kávéztunk és söröztünk. Mire megérkeztünk már semmi bajunk nem volt, ment tovább a pörgés. Az estét nem kommentálom, nagyon nagyon nagyon OFF... és amikor már úgy éreztem mindennek vége, jött egy negyed bogyesz. Tévedtem...ott volt mindennek a vége, bár lehet tu
dtam volna még fokozni.

Vasárnap- Ugorjunk be Dunaújvársba egy sörre!
Mivel úgyis Dunaújváros felé jöttünk volna haza pestről, úgy gondoltuk Flórával, benézünk Danihoz és Gáborhoz egy sörre és az utolsó busszal haza megyünk. Hát nem mentünk... Kimentünk valahova a világ végére, Dani nag
yijához, aki kegyetlen jó arc, DVD-zni és sörözni. Egész estés hülyülés, Flóra pedig már fel akarta akasztani magát XD
Pózolj békával!

Hétfő (vagyis ma)- Vissza pécsre!
5kor kelett kelnünk, mivel Daninak 7től gyakorlata volt, és még vissza kelettt érnünk a vársoba is. Nagyon kómás fejem volt. Flóra szerint napok óta úgy nézek ki mint egy punk, de ez már TÉNYLEG mindennek a vége, mert mostmár egy igénytelen punk vagyok... (thx...)
1kor érkeztünk vissza Pécsre, én még mindig elaludt hajjal, abban a naciban amiben végig toltam Fishinget és Dani pulcsijában, amit reggel a földről szedtem össze. Szép látvány lehettünk... azér még gyorsan beugrottunk Flekkenbe egy lepényre, csak mert főtt kaját már egy ideje nem ettem....

A legdurvább talán mégis az, hogy csütörtök ota a bal kezemen virít egy rózsaszín hello kitty-s ratapasz. (nem kell azt hinni, hogy nem fürödtem, csak erős a ragtapasz! XD ) Kíváncsi vagyok meddig bírja még :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése