2010. június 9., szerda

Hutyutyutyu! KÉSZ XD

Nah szép ez az év vége... :P Tegnap voltam megint Sz.I.T-en :) Vicces volt...drága iskolatársaim Hitler bajuszt rajzotak nekem, meg szivecskét az arcomra, AntalTomi megharapta a vállam tehát most kék zöld, a Megyei Könytár kertjébe bemásztam pisili, földön fekvés, bornyitás szájfénnyel és nagy mennyiségű alkohol. Körübelül 1ig sikerült kinn maradni viszont az alvás csak fél 4 körül jött össze... Ma pedig osztályozó vizsga infoból, és tesiből az összes elmaradt felmérés a dög melegben, jujjjj és lehet mégis meglesz az idei KÉMIÁÁÁÁM! Nah de csak sikerült, pro vagyok na XD Útban Krisztihez azér sikerült megvágnom a lábam egy bottal (wtf?!) utánna pedig naaaaaagyon para japán horrorfilm (látni KELL!). Este megint Mozaiq Krisztivel, Flórával és kedves ismeretlenekkel akik nagyon rákattantak Krisztire (3an voltak megjegyzem). Jah és majdnem elfelejtettem, hogy a kedves taxis bácsi megkérdezte igazi-e avagy szilikon a cicim (-.-)" Mozaiq után Nimonál búcsú buli, mivel 2 hónapra haza utazik :(
Most pedig szépen neki is állhatok tanulni az irodalmat mivel holnap kisérettségi. FASZA XD

((A tegnap estei földön fetrengős fényképek megosztását szerintem mellőzöm....))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése