2010. június 12., szombat

itthon

Na kérem. Sopron. 2órája értem kb. haza. Érdekes volt az este :D Tegnap délután kiütöttem magam, mozdulni se bírtam hát inkább aludtam este 9ig, amikor eszembe jutott, hogy én el szeretnék menni Flórával kajálni Flekkenbe :) El is mentünk JÓL és dumáltunk nagyon sooookat. Utánna még átmentünk Jam-be, boldogítani Misát. Találkoztunk ott két sárccal, akikkel elösször a pultnál beszélgettünk, aztán elég hamar oda is ültek hozzánk. Egész jó arcok voltak, az egyiknek még a számomat is sikerült megkaparintania. Később Flóráék teraszán ücsörögve mágállapítottuk, hogy ezek TÉNYLEG jófejek, és TÉNYLEG össze kell velük haverkodni. Abban is egységes volt a véleményünk, hogy aki elkérte a számomat egészen jól nézett ki ((tipikusan az az arc akiket látsz a Balatoni vizibicikli kölcsönzőkben és egész nap stírölöd)) a vicc, hogy kiderült, hogy tényleg vizibicikli kölcsönzőben dolgozik (o.O)
és még mielött elfelejtem...... let's do some poppers! :)
Fél 3 körül haza is értem, takarítás, pakolás, rendrakás, 5kor pedig futás vonatra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése