2010. június 24., csütörtök

Nem tudom milyen nap van, de hello kitty-s ragtapasz még mindig a kezemen van...de egyáltalán hol is vagyok?

Sopron addig biztos. Elvileg itthon, de nem vágom. Asszem csütörtök van, és kedden jöttem haza este. Akkor meg van:
Hétfőn este szívás Andriskával, kedd reggel 7kor már cigivel kezdtem a napot. Aztán a vonaton is eltoltam egyet hazafelé. Térgeometria elemeket láttam a melettem elsuhanó villanydrótokban, vagy fél óráig nézegettem. Ez mind szép és jó, de az milyen kibaszás, ha egyszercsak elfogynak a drótok? (o.O) Ilyesmi gondolatokba merülve fetrengtem felemás csíkos zokniban, egyedül egy hatszemélyes kabinban, betépve, zenét bömböltetve, egy kutyával.
Szerdán találkoztam Vikivel, egész délután kutyát sétáltattunk, este meg elmentünk meginni egy sört. Viki nálam aludt, fél egy felé pedig esezmbe jutott, hogy én föl szeretném hívni Golyót. Hosszú kicsöngés után fölvette és egy csaj sikítozott a háttérben elég feélreérthető hangvételben. Lecsaptam, ő visszahívott azt mondta nem csinál semmit, de a csaj hang még mindig a háttérben, kuncogás, sikonyálás. Nem tudom igazából mit hidjek, de szar volt. Reakcióm rá: elszívtam egy vidámcigit. Utánna sokáig magyaráztam mindenfélét a Vikinek, aki elaludt.
Ma voltunk apuval venni nekem egy telefont, azt mondta ha ezzel is rövid időn belül történik valami, kitekeri a nyakam. Délután kutyasétáltatás Vikivel, majd találkoztam petrával és Petivel és most LAZUUUUULOOOOOK!

Peace.

2 megjegyzés: