2010. június 13., vasárnap

strand, szánsájn :)

Tegnap délután 33 fokba biciklizés kifelé strandra. Útközben majd meghaltunk Vikivel, de megérte :) Bár mikor kiértünk dilemmáztunk egy darabig, hogy úristen itt mindenki vékonyabb nálunk jéééézusom (o.O) de aztán törülközőbe tekerve csak elsunnyogtunk a vízig. Később aztán egyre inkább felbátorodtunk és Viki még röpizni is beállt én meg a napon fekve szurkoltam neki. Aztán jött az ötlet, hogy írány az ugró torony. Elösször 2 méter. Aztán 3. Aztán 5, nah ez már némi gondolkodást igényelt. Lentről valahogy alacsonyabbnak tűnt. Aztán véglis ,, Márpedig én akkoris kurvára punk vagyoooook!" felkiáltás közepette levetettük magunkat. Az ilyesmi mutatványok azér koplikáltak, mert vagy az orrod megy tele vízzel, vagy elúszik a bikini felsőd, vagy egyik sem, de valami röhejes pózba pluttyansz bele a vízbe. Valamikor 7 körül indultunk vissza Ágfalvára, hogy mi még kimegyünk lovagolni. Bikini fölsőben és vizes naciban tekertünk haza, én kivillanó tetkóval, és persze hogy akkor jön anyu...nah de nem para. Lovardában bokáig süppedtem a sárban, mikor Csacsit vittem vissza a legelőre. Este Vikinél aludtam, az eredeti terv az volt, hogy DVD-zünk, de mire Viki is letusolt én már békésen szunyókáltam, ((Viki szerint tiszta aranyosan))
Ma egyenlőre itthon punnyadás, epres tiramisu, kedden meg go pécs :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése