2010. július 3., szombat

így VOLToztam 2010-ben...


1.nap

Golyó szerdán 1kor érkezett meg. Én már megvettem magunknak a hetijegyeket kedden Petrával. Ma már csak annyi lett volna a dolgunk, hogy azt 2 két papírfecnit karszalagra váltsuk. Helyette, punyadtunk, feküdtünk, DVD-ztünk és társasoztunk.


csörög a telefon Petrus az:

-Szija Kinga kinn vagytok már? ((háttérből fesztivál zaj))

-Szija izé...még nem...

-Ohhh... és mikor jöttök???

-Hát szerintem ma már nem...

-Mert mit csináltok? (o.O)

-Társasozunk... (-.-)"
2.nap
Elmentünk Golyóval venni hajlakkot, meg fagyizni. Délután átjött Viki és megpróbáltam felállítani a haját, de mivel elég hosszú neki nemigazán akart megállni. Azér magamnak még összehoztam egy taréjt és találtam ki más frizurát Vikinek is. Kimentünk Supernemre meg Billy Idolra. És sikerült végre buggyos nacit szereznem^^
3.nap
Ma délután kimentünk fotózni. Aztán olyan dög meleg volt, hogy mozdulni alig bírtunk, bár én lelkesen szaladoztam fel-alá, mindenféle fotó témát keresve. Egy orosz együtesnél estefelé le is ragadtam. Mikor úgy háromnegyeSorkizárásd órás aktív kattingtatás után evickéltem ki a tömegből, odajött hozzám egy csaj, angolul karattyolva. Azt próbálta megértetni velem az irdatlan hangzavarba, hogy ő a banda menedzsere és küldjek már pár fotót majd a honlapjukhoz. Kaptam kis névjegykártyát, meg csomó matricát meg szoró anyagot xD
Este Prodigyin másfél órán keresztül pattogtam folyamatosan mint aki totál be van lőve. Ahogy vége lett a koncertnek helyben estem össze...
4.nap
Jani hazament a 15:10-es vonattal. Én 4kor már kinn volt VOLTon és Ladánybenére táncikáltam. Aztán Kezdet Phiai....aztán T Mobile terasz minden mennyiségben. Közben néha PetraPeti sátor.

Fényképek a facebook-omon a VOLT 2010 mappában megtekinthetőek és kommentálhatóak...

http://www.facebook.com/editalbum.php?aid=26001&add=1&flash=1#!/album.php?id=100000211631576&aid=26001



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése