2010. június 10., csütörtök

Summer time :)

Irodalom letudva! :D Igen...mint írtam buli után még neki álltam irodalmat tanulni, himnuszt és szózatot magolni, tételeket kidolgozni. A szózatot félig meg is tanultam, és 3 tételt leszámítva az összeset sikerült átnézni és felfogni. Reménykedtem benne, hogy nem az utolsó 3 elmaradt tételből az egyiket fogom húzni, de hát Murphy törvénye na...Azér egész ügyesen rizsáztam valamit :)
Flórával ki is találtuk, hogy hát ezt bizony meg kell ünnepelni, hát szereztünk pezsgőt és töménytelen mennyiségű szivárvány színű gumicukor patkányt :D Később találkoztunk Ákosékkal, szereztünk szép fekete cigipapírt. "Te Kinga...ez tényleg ilyen beváratós cucc!" Nem olyan nagyon sokkal később csörög a telefon, amit mikor fölvettem valaki elég gonosz módon üvöltözött velem, hogy toljam már haza a seggem takarítani. Nah ez a valaki a Jani volt. Persze, hogy vagy 2 órán keresztül gyilkoltuk egymást (Evelinnek volt min szórakozni).
Nah mind1...köszi a nevelő célzatú pofont és a szép lila foltot a kezemre! ((FUCK YOU DARLING!!!!!))

Este Evelinnel és Flórával Széchenyi tér ( cigi a Dzsámi melett) majd Sz.I.T, mondván, hogy ugorjunk bele a szökőkútba mint múlt évben is. Csak, hát a víz elég undorító volt és nem is ittuk magunkat még elég bátorra ehez a mutatványhoz, szóval nem lett belőle semmi....
Ma van az utolsó nap suliban. Yeah! Déután go hazaaaaaa :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése