2010. június 17., csütörtök

...és most ismét PÉCS :D




Na megpróbálom összeszedni a gondolataimat, ami kicsit nehéz lesz, hogy miért is azt mingyjár le fogom írni, csak hát kicsit meg vagyok lassulva.Tegnap elött érkeztem vissza Pécsre. Flórával kimentünk Villányba bortúrázni. A dög melegbe kerestük a picéket, amit Villányba elvileg nem olyan nehéz találni, csak hát nekünk konkrét célunk volt, szóval jól elvtévedtünk. Odafele a vonaton már nagyon ment a hülyeség:
- Könyvet fogok a következő álnéven kiadni: Pocok a Rétről
-Szerintem Wombat!
-Pózolj vészfékkel(huligánkar)
Villányba úgy döntöttünk érdemes menni, úgyanis már az első deci bor eléggé fejbe vágott minket. Minden pince elött fotózkodtunk ahová bementünk, e
zeket a képeket fel is rakom, amint megszereztem őket Flórától. 8körül indultunk haza Villányból, utánna még Jam-be folytattuk az alkoholizálást.
Tegnap összefutottam délelött elösször Flórával
, aztán Krisztivel, aztán árkádban BB-vel, így jött az ötlet, hogy hívjuk Ákost is és partyzzunk. Voltunk punnany massif-on, aztán go Mozaiq + néhány cigi (igazából nem bírtam követni hányat szívtunk el). Nah ennek következtében vagyok én ennyire megzuhanva.
Egész este ment az őrültködés.
-Hogy került a vibrátor a pizzás dobozba?! (o.O)
-Nutellás popcorn ^^
-Flóra! Te egy rasztát relytegetsz a takaród alatt?!
-BB este elhozott egy söröskorsót Mozaiq-ból reggel pedig visszavitte, hogy őt a korsó hazáig követte...jah és a kisbolt elöl is arébb vitte a táblát. Valamiért haza akarta vinni, csak nem bírta el x)
Nem mellesleg ma kezdődik Fishing on Orfű. Csak, hogy én onnan milyen állapotba fogok hazajutni, nem tudom, azt se mikorra skerül kiérnem és egyáltalán meg tudok mozdulni?

Megcsúúúúúszva :D punnany massifon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése