2010. április 26., hétfő

pff


Szerintem életem legtrutyibb szaknapja...Ma csak a Szilvi volt velünk. Az ilyen napokon nagyon tudom értékelni a Bodát. Komolyan inkább cseszegessen ő a Manson bácsis pólom miatt, mint hogy a Szilvi körözzön körülöttem fel-alá keselyű módjára...
Mai nap csúcs beszólása, nulladik órában Szikrától: KULTURÁLTAN FÚJD AZ ORROD! Vagy inkább maradj otthon.... és ne rajzolgass mert zavarod az órát!

Pfff....

Reggeli ébredés: nincs kávé, Jani beszólt---> folyománya: megdobáltam taknyos zsepivel és visítoztam, hogy márpedig lemegy a kisboltba és hoz nekem kávét, erre jött, hogy mondd, hogy légyszives. Kinga agya eldurran, felébreszti Krisztit a náthás hangú sipákolásával...folyománya: immáron két kávé után hisztiző nő...

tanulság: ébredés után fél óráig NE szólj hozzám, de főleg ne baszogass... Apu erre régen mindig azt mondta olyan vagyok reggel mint a smirgli papír....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése