2010. május 6., csütörtök

agyfasz.


Tudjátok, elegem van az emberi butaságból, gonoszságból meg baszakodásból. Meg abból is, hogy a sok hülye úgy tölti fel a Green Day klippeket youtube-ra hogy ott kornyikál alatta vagy vmi diszkós szart vág be alá és a rohadék kis szövegbubikat szúr be a képbe, hogy : "Köszönöm, hogy egymillióan megnéztéteeeeeek!" szerintem pont ugyan ennyien is anyáztak az illetőnek (-.-)"
Jaaaaaa és utálom a számító beképzelt kétszínű faszokat is!!!! ÁáááÁááÁáÁ! Fuck you ALL!!!!! És utálom azt is hogy ilyen KIBASZOTT DAGADT vagyok, hogyha menni kell valahova akkor úgy áll rajtam a szoknya, mint tehénen a gatya. Utálom azt is, hogy minden ilyen hülyeség miatt idegbeteg bírok lenni. UTÁLOM! HISZTI! FASZOMKIVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utálom az iwiw-et is....nagy szar. Törlöm is magam róla. Faszom. Kit érdekel hány ismerősöm van? A seggembe nem akarnak belenézni????????? Nagy kalap szar az egész világ. A legrosszabb az egészben, hogy én is egy elkényeztetett, média által befolyásolt, hisztis, hülye picsa vagyok... megyek eret vágni, az úgyis menő...holnap lehet majd mutogatni a suliban, meg jó nagy kötést tenni
rá ha már elegen látták....

Csak a közéső ujjamra koncentráljatok...úgyis az a véleményem mindenről....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése