2010. április 16., péntek

In Jam

Ma nagyon termékeny író vagyok....élő adásban kocsmából.
WARNING!!! Most nagyon sok összefüggéstelen hülyeséget fogok írni, de nem az alkohol szintemből kifolyólag, hanem csak úgy spontán....

Most kaptam meg a második söröm. Misát már nem is kell kérnem, hogy töltse újra a poharam...Jani most hívott. Haragszik. Miért nem lehet megérteni, hogy néha jó egyedül? A nap kibaszott 24 órájába egymás nyakába lógunk. Nekem ez sok. 17 éves vagyok. Hagyjon engem mindenki békén. Élni akarok egy kicsit. Nem sokat. Csak egy kis szabadságot kérek. NA. PONT. Naaaa gyújtsunk meg egy cigit és igyuk azt a sört....Petra lelőtt facebookon. yeah. Nem, nem vagyok a béka segge alatt. Tök jól vagyok. Kit akarok szopatni?! Lelkifroccs by Misa. Igaza van bassza meg. Változtatni KELL. MOST. Nah jóó...megvan az ördögi terv, holnap indul. Elvileg majd beszámolok. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége. Hajrá nekem. :) fogy a sör foooooogy.....

iszik-kortyol-hmmmm....

Fogy a cigim is...elképzelem amint a rákocskák ugrálnak a tüdőmben és feketeeeeeeee az egész. (húdebetegvagyok) Sánánánááááááá.

Grat annak aki ezt ép ésszel végigolvassa. Nyáááááá. Idegbaj. Fókabojtorján ^^

POCOK IS COMEING!!!!
POCOK ON WAY!
POCOK IS SAD...
POCOK WILL KILL YOU! nyehehehehe
Pocok...az én lennék...ezek a mondtaok járnak a fejemben bizonyos szitukban....de ez csak pár variáció...számtalan létezik még, ez csak pár példa :) NYÁÁÁÁ

Elgondolkozok miért pont nyááá? és miért minden mondat végén? és mi a faszt jelent????

Sokat írtam....Kutya nem kíváncsi rá...MINEK? magamnak :) nyááááá XD jó visszaolvasgatni. Tök beteg vagyok basszus X) Szarni rá, life's good :)

Hm...úgy mégnézném most a kegyetlen játékokat....egyedül nem jó...valaki jelentkező??? Senki...mind1. ebből sem lesz semmi....
nah jó ezentúl csak a sörök számát írom le... mert a hülyeségeimnek SEMMI értelme.

HÁROM. (((lázad a gyomrom, enni kéne eeeee...de még mindig tartom, hogy ma nem...sőr=folyékony kenyér...)))

Abbahagyom. Majd a végén közlöm hány sörig jutottam....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése