2010. május 14., péntek

érdekes...


Ma egy igen érdekes kísérletet folytattam. Az eredmény elég meglepő és elgondolkodtató. A kísérletem lényege a következő volt: Senkihez nem szólok a suliban, csak ahoz aki oda jön hozzám beszélgetni. Szünetekben olvastam azt a könyvet amit pár napja találtam az utcán (Szegények szerelme) Domcsinak csupán annyi hozzáfűzni valója volt az egészhez, hogy: höhh, a Kinga azt a csöves könyvét olvassa!" és ennyi. Ezen kívül mindenki leszarta a fejem, senkit nem érdekelt, hogy esetleg van-e valami bajom, de még csak cigit sem kértek tőlem, valaki még a köszönésig sem jutott el.
Ennyire jelentéktelen lennék? Ennyire nem kedvel senki és nem érdeklek senkit? Hétfőn megy tovább a kísérlet. Kíváncsi leszek meddig szarják le a fejem...
...és persze kutatom a választ miért is vagyok ennyire népszerűtlen...


2 megjegyzés:

  1. tudod drága édes egyetlenem..én igazából nem akartam hozzádszólni,hátha elküldesz a jó büdös pi..ba mint már előfordult ugye.. :) a könyvedre meg nemazért mondtam h csöves mert szar,mivel nemolvastam és nemtudom h miről szól,hanem mert egy kuka tetején találtad..és ha nem ezt a kedves kísérletet folytattad volna akkor megmagyaráztad volna hogy mi a történés és még talán nevettél is volna.. =P
    és igazából azért nemszólt hozzád senki mert nemvoltál kommunikatív..
    de én még mindig szeretlek.. (L)

    VálaszTörlés