2010. május 21., péntek

Tegnap és ma röviden

Tegnap délutántól nyaggattuk egymást Janival. Mindenki csak a magáét mondta... ÉN: Márpedig el fogok menni sörözni a kurva életbeeeeee! Ő: De én meg akkor is azt szeretném, hogy maradj itthon a kurva életbeeeeee! nah ez ment órákon keresztül, amíg én le nem léptem. Mi történt mikor 11 körül haza estem? Szerintem nem részletezem, durci. Majd durci reggel és durci délután, durci este. Nekem azér megérte elmenni, jól éreztem magam :) Ezúton is köszönöm a giros-t Alex, jövök "egykörrel" :)
Közben suliba jöttek valami török író nőcik valami projekt keretein belül. Mivel irodalom tanárnőm nyelvtudása igen szolíd (németül beszéltek, ő szentül hitte, hogy angolul) én lettem oda lökdösve a sok emberkéhez hogy kísérjem őket ide-oda, mert milyen jó, hogy angolul és németül is tudok valamicskét. Később társult hozzám még német osztálytársnőm és a Vince, aki tök lelkesen töltögette a teát mindenkinek, de megszólalni nem igazán tudott. Majd kamerát nyomtak a pofinkba, hogy ugyan már nyilatkozzunk pár dologról (rasszizmus, élnek-e erre törökök, török irodalomról a véleményünk, tudjuk egyáltalán hol a rákba van törökország?!)
Amint tudtam szabadultam el suliból, irány haza. Elötte még kutya felkap, sportáskába tonna ruha, futás a vonatra. Picúr meglepően jól bírta a vonatozást, buszozást, autózást. Holnap jön velem Somogybabodra off-road-ozni :) felültetem magam mögé a quadra és go neki a terepnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése