2010. július 13., kedd

jelenleg Balaton...

Nah hát kéremszépen húzós hétvégén vagyok ám túl. Nem is nagyon voltam net közelbe, vagy nem volt energiám írni.

Péntek:
Reggel indutunk anyuval és Győzővel Szentesre. (Ungarise betyár csitt csatt!) Délutánra odaértünk a lovardába. 3 nap intezív lovaglás kezdődött. Ma még csak elmélet volt, eset fél óra lovaglás. Megállípították, hogy nem tudunk semmit. Én meg megállapítottam magamba, hogy az anyukáddal és a barátjával egy szobában lakini már fél nap után is SZAR.

Szombat:
Reggel 8kor már lenn voltunk az istálóba, és nyergeltünk. Délig lovaglás, valószínűleg le fogok barnulni elég rendesen. Délután megint lovaglás, állítólag már a lovaktól is félek. Ez elég sokkoló információ, jó tíz év lománia és lovaglás után. Este totális kiborulás, valaki adjon füvet én ezt nem bírom tovább!!!! Had legyek már csak 5 percet egyedül nyugiban anyuék nélkül, lovászok nélkül, lovak és egyéb állatok nélkül úgy, hogy a Jani sem hív. (Anyu már röhejesnek tartja, az egészet annyit telefonál nekem....(-.-)" )

Vasárnap:
Délelött lovaglás. Anyu idegbeteg (nem kommentelem....) Aztán go Nagymágocsra SzegediPapához ^^ ---> alkesz, ex festő nagypapa :) Már vagy 5 éve nem láttam, szóval örültem, hogy ott voltunk. Estére beértünk Szegedre. Lepakoltunk a szálláson, anyuék elmentek szabadtérire. Megindultam este fél 10kor! várost nézni. Egyik téren találtam egy óriási kivetítőt ahol ment a VB döntő. Nyertek a Sapnyolok, második Hollandia :(

Hétfő:
Húúúú nah majd itt folyt köv. :) mert ez hosszú...állítólag eltüntem XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése