2010. március 16., kedd

Nyakig a spenótban

Ki akarnak rúgni suliból. És ki is fognak. ehhhh... Hát ide jutottam a szemüveges-fogszabályzós-gázkiscsaj szerepből...a zavarodott-drogos picsához. Valaki húzzon vissza a lejtőről!

Minden összezavarodott. Én meg csak ülök a káosz közepén betépve és nézek ki a fejemből, miközben mindenki eszeveszetten csapkod és hadonászik körülöttem, én meg nem akarom észrevenni. Látószögem leszűkült azokra a sziluettekre akik a kezemet gyengéden fogják és lágyan húznak magukkal. Nem hallom a mögöttem kiabáló és jajgató tömeget akik minden erejükkel próbálnak visszarántani a valóságba. Lassan minden elhomályosul és már csak egy bárszék, pohár hideg sör és joint tűnik elő a sűrű füstből és sötétségből hívogatóan, barátságosan, miközben a mögöttem kiabáló tömeg hangja szívszorongató dallá fonódik össze...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése