2009. december 27., vasárnap

Jöttem-láttam-TÉPTEM

...megint. Az egész úgy kezdődött h Césárba beleszerettem. Minden félreértés elkerülése végett: Césár egy kutya. De igazán aranyos és szeretnivaló dög. De a legerotikusabb mégis PHILIPS!!!! Ő meg TeknősP mp3 lejátszója. Gondoljatok már bele! Azt ,hogy Philips csak olyan kéjesen, erotikusan és buján tudod mondani. Mint mikor szextelefonálsz.

Az éjszakai levegő hideg volt. Összébb húztam magamon a bőrdzsekimet, fejemet leszegtem és lépteimet megszaporáztam. A fagyos időben sercegett a talpam alatt az utsó és homok keveréke. Csupán ennyi maradt meg a fehér karácsony reményéből, ami nem lett. Nem baj. Még egy év reménykedést kíbírunk nem?

Golyó még egy nagy mellet vagy vékony csípőt belinkel megölöm (-.-)" és pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése